Integracja Sensoryczna

Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka

Aurin

Integracja sensoryczna

mgr Agata Bagdach

Terapeutka integracji sensorycznej, Terapeutka TUS
pedagożka rewalidacyjne i edukatorka przedszkolna, terapeutka integracji sensorycznej, trenerka/coach, instruktorka pracy (terapii i edukacji) z udziałem zwierząt w Stowarzyszeniu zwierzęta Ludziom. Od 2007 roku pracuje z dziećmi, coraz to poszerzając swoją wiedze, umiejętności i kompetencje. Ma bzika na punkcie samorozwoju oraz uwielbia pracować poprzez zabawę połączoną z wymaganiami, które zawsze dostosowuje do określonej osoby. Prywatnie partnerka dwóch kotów i dwóch psów; miłośniczka astanga jogi i czytania w każdej ilości.


mgr Milena Gryz

Terapeutka integracji sensorycznej, psycholog
Z wykształcenia jest psychologiem społecznym i certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej I i II stopnia. Studia magisterskie ukończyła na wydziale psychologii w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Doświadczenie w pracy z dziećmi początkowo zdobywała jako opiekunka dziecięca - przez cały okres studiów. Możliwość obcowania z dziećmi, wspólne zabawy i obserwacja ich rozwoju i zachodzących w nich zmian zawsze dawała jej ogromną satysfakcję, dlatego z tym większą przyjemnością pracuje obecnie w zawodzie terapeutki integracji sensorycznej. W tym kierunku pragnie w dalszym ciągu poszerzać swoje kompetencje. Prywatnie jest mamą, miłośniczką zwierząt i sportu.

mgr Magdalena Nawarecka

Pedagog, terapeutka pedagogiczny, terapeuta Integracji Sensorycznej
Pedagog, terapeutka integracji sensorycznej, dogoterapeutka. Absolwentka pedagogiki i studiów podyplomowych w zakresie terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Instruktor dogoterapii w Stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom, autorka programu kursu i wykładowca na kursie dogoterapii.
W swojej pracy wykorzystuję przede wszystkim pozytywne wzmocnienie zachowań dziecka, kładę nacisk na jego atuty, starając się jednocześnie pracować nad deficytami. Ogromnie ważne dla mnie jest samopoczucie moich dzieci, ich nastroje i możliwości, które zawsze są dla mnie drogowskazem do tworzenia programów terapeutycznych.


mgr Natalia Przybyszewska

Psycholog
Psycholog, absolwentka Społecznej Psychologii Klinicznej w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja w zakresie Interwencji Kryzysowej. Ukończyła również Podyplomowe Studia Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi na UW. Posiada doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy oraz dotkniętymi kryzysem życiowym. Ukończyła specjalistyczne szkolenie organizowane przez Fundację Dzieci Niczyje z zakresu pracy z dziećmi – ofiarami wykorzystywania seksualnego oraz ich rodzicami i opiekunami. Jest członkiem Warszawskiej Sieci Pomocy Dzieciom Wykorzystywanym Seksualnie.Obecnie w trakcie czteroletniego szkolenia w zakresie Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT. Pracuje z młodzieżą oraz osobami dorosłymi.

mgr Anna Synoradzka

Pedagog specjalny, Fizjoterapeuta
Absolwentka Uniwersytetu Humanistycznego w Pułtusku na wydziale pedagogiki specjalnej i ogólnej otrzymując dyplom honorowy. Ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki w Mazowieckim Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli.
W zawodzie fizjoterapeuty pracuję 30 lat z czego połowę z dziecmi prowadząc gimnastykę korekcyjną. Kocham dzieciaki i rozumiem ich potrzeby. Wykształcenie pedagogiczne,a szczególnie pedagogika specjalna pozwala mi dobierać właściwe metody pracy dla dzieci z różną niepełnosprawnością.Program zajęć dobieram indywidualnie do potrzeb dziecka podążając za nim. Staram się , aby "moje" dzieci wyrobiły w sobie poczucie własnej wartości i wiedziały ,że niemożliwe staje się możliwym.


mgr Malwina Dagmara Wilczyńska

Logopeda
Absolwentka logopedii i filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz andragogiki na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Obecnie kontynuuje naukę w Collegium Civitas na Wydziale Socjologii. Współpraca podjęta jeszcze podczas studiów z ośrodkami rehabilitacyjno - leczniczymi w Warszawie i Konstancinie umożliwiła jej wyspecjalizowanie się w pracy z osobami dorosłymi, zwłaszcza z afazją i dyzartrią. Aktualnie zajmuje się pracą logopedyczną zarówno z dziećmi, jak i osobami dorosłymi.